Nicole长期驻守西九

鐘意mauy thai,一齊打拳吧~Andy華仔!(我滴最爱💎)
本专业管理学学科+法学自考ing
ps:成熟的法学大大可以捞捞!
业余:山聰,Owen cheung,Ron,峯少fans。
不定期介紹HKP(hongkong police)的信息科普介紹,望大家喜歡

TVBL—2R—爆文《變奏》關於臥底組~鍾立文&爆seed同人小說

正文開始~提示:本文大量粵語(請諒解)

Mega酒吧

‘喂!边个系持牌人呐?’一个斜戴着棒球帽穿着棒球衫,嘴里叼着胸前银链的男子喊到。在柜台嘱咐调酒师的一个中年男子小声对经理说:‘快D打俾文哥!’走出吧台,道:‘我系,我系,几位大佬有咩贵干?’黑色皮衣男子问道:‘你系持牌人?’

还未说完,门口就出现一个黑色西装外套休闲牛仔裤的年轻男子道:‘吴叔,你下去先!’吴叔道:‘知道,文哥。’皮衣男子上下打量,五官挺立,浓眉大眼,长睫毛,鼻梁高挺,嘴唇有种说不出的性感,不知道为什么皮衣男子看他第一眼就心中一震,没见过这么靓仔的男人,喉结不自觉的滚动了一下。西装男子被盯得不自在,大声道:‘喂!你望咩啊!’皮衣男子回过神来‘你就系进兴文少?’男子回答:‘我就系钟立文,点吗?’皮衣男子嘴角一勾,拿起一瓶红酒倒入酒杯道:‘文少,有冇兴趣饮两杯?’棒球帽男道:‘爆seed哥!我哋今日来唔系为咗收……’爆seed哥举手示意他闭嘴,棒球帽男委屈的闭上了嘴。钟立文左嘴角上扬,露出一个浅浅的酒窝,道:‘原来系洪英嘅揸fit人爆seed哥,光临寒舍,有咩招待不周唔好介意,吴叔,开多个贵宾房。’钟立文心中却道不妙,自己刚刚做到揸fit人的位子,就有其他社团的人来,如果处理不好要么被孝哥骂,要么又要解释给胡sir。身后跟着的头马喇叭小声对文哥说:‘文哥,佢哋系咪来挑衅?’钟立文回答:‘睇下先讲。’

VIP包间内

钟立文坐在沙发中间,爆seed哥紧挨着他坐下,钟立文往两个酒杯里倒了红酒,举起一个酒杯递给爆seed,自己又拿起杯,道:‘真系百闻不如一见,爆seed哥果然够爆,尼一杯当见面礼。’说完碰杯,一饮而尽,爆seed看着他喝下,自己也一饮而尽。钟立文又开口:‘未知爆seed哥你大驾光临有咩贵干?’爆seed环顾周围自己的手下和钟立文的手下,又看向钟立文,钟立文道:‘喇叭,你带着手下同爆seed哥嘅人去唱K蒸桑拿。’喇叭道:‘知道。’勾着棒球帽男的肩膀道:‘木虱系哇,走啦,仲望。’十几个人陆续走出包间。

爆seed开口道:‘文少你都算年轻有为了,二十几就出位,一下顶咗田七嘅位,系啦,听讲你以前系差人?’钟立文心中一惊,笑了笑:‘咸丰年间嘅事了喔,佢哋话我唔守规矩,要逐我出警队,出就出喽,宜家O记督察见我都要让三分,威过佢哋唔知几倍,你呢?自细出来行?’爆seed倒了一杯酒道:‘个老豆唔长进,佢个仔咁系同佢一样,好在尼次跟对大佬,冇欢喜哥嘅提拔我宜家都只系个外围仔啫。’爆seed本是来砸场的,现在搞成这样自己也不知道为什么,感觉两人一见如故,而且肯定这个钟立文将来一定会和自己有很大的关系,自己必须把他拿到手。钟立文道:‘阿,爆seed哥,我感觉我同你好似几倾得来。’爆seed欣喜道:‘系咪,我都咁样觉得,来饮杯!呐,唔饮就系唔当我系friend喔!’就这样钟立文一杯接着一杯和爆seed喝着酒,钟立文微醺,两颊通红,昏暗的灯光下棱角分明的脸颊,浓眉大眼,长长的睫毛显得尤为帅气,爆seed道:‘文少你真系好靓仔!’钟立文喝多了后胡言乱语道:‘嘁,我钟立文向来都是这么靓仔啦,爆seed哥你都不差啊!我哋两个去TVB都称得上是俊男靓仔啦!’说完自信的露出笑容,爆seed出来混这么久,都很少碰到这么没有心机的老大,真诚的让人担心,爆seed心想:这么没戒备心,坐着揸fit人的位子,要不是他契爷孝哥,估计早被人算计了。心中的保护欲亦油然而生,靓仔你好彩,我爆seed保护你好了。喝的晕晕乎乎的钟立文斜靠在沙发上,半依在爆seed肩上,爆seed低头看向他的睫毛,半张着的嘴发出哼哼的声音,爆seed心道:叼,这家伙为什么这么帅,都不知道等阵怎么和欢喜哥交差,算了,到时再说吧。右手动作轻轻的掏出手机,左手轻轻从钟立文腰后抽出,搭在他肩头上,钟立文头一歪,靠在了爆seed的肩头,爆seed坏笑,按下快门,收回手机。

将皮衣脱下,搭在钟立文身上,让他躺在沙发上,走出包间门,对经理说:‘文少饮醉咗,你照顾下,我有d事要走先,仲有等佢醒番同佢讲个衫唔使咁快还番俾我。’走出mega大门环顾四周,自言自语道:‘死木虱,将个车泊喺边啊!’只好自己走到告士打道拦了辆的士到深水埗。

洪英高层会议室

‘爆seed,我交俾你嘅任务顺唔利?’‘对唔住,欢喜哥,你嘅任务我完成唔到,但我保证会搵番损失,但可否冇针对钟立文佢,因为……’欢喜哥脸色一沉道:‘即是唔做啦?你又点搵番损失?宜家进兴高层入面最易对付嘅就系佢钟立文了,其他人好难落手,咁好嘅机会你浪费咗佢。’爆seed道:‘欢喜哥,你唔好嬲,我念办法搞定左轮,毕竟宜家钟立文佢系进兴坐馆江世孝嘅契子,洪英宜家办紧大事,如果惹怒佢,我念我哋嘅大茶饭都好难继续落去,左轮宜家搞分家,我念江世孝睇我哋出手都会开心有人代劳,一举两得,你话系咪。’欢喜哥微笑:‘好,我俾一个月你,希望你可以搞定,够唔够人手?使唔使我叫猜fing帮你?’爆seed答到:‘唔使,尼哋小事,唔使劳烦猜fing哥出手。’

走出会议室,爆seed长舒一口气,回想起来钟立文的样子,忍不住微笑。打电话给木虱:‘点嘛你,玩嘅开唔开心?’‘爆seed哥啊,个个喇叭介绍咗好多正妹俾我喔!哇,真系正妹黎噶!有个Mary长个样好似我初恋哇!仲有……’‘打住打住!我问你正经事!喇叭走咗没?’‘佢?佢啱啱先走,话佢大佬饮醉咗,要车佢番屋企。系啦,欢喜哥个头爆seed哥你念着点解释?’‘嘁,早就搞掂嗮啦,你都冇玩太夜,早啲番屋企。’‘知道。’

钟立文家

‘哇哇哇,文少你好沉啊!喂,慢慢,慢慢!啊,唔好压住我哇!’几番挣扎喇叭终于成功将钟立文运送上床,面对四仰八叉的大佬,喇叭摇摇头,拉开被子给他盖上,走出了房间。

一觉醒来,钟立文暗自嘀咕:‘哇诶,点解头昏昏嘅?’喇叭开门‘文少你醒咗!寻晚你饮醉咗,爆seed哥专登嘱咐吴叔照顾你,仲有,呐尼个衫系爆seed哥嘅,佢话唔使急还番俾佢。’出了房门,钟立文拿起那个黑色皮衣,为什么感觉怪怪的?

Mega酒吧

钟立文独自骑摩托到酒吧门口,取下黄色头盔,下车问道泊车仔:‘喂,阿彪今日有冇事发生?’‘冇啊文少,但系投先九点几爆seed哥一个人离咗,连佢头马都冇带,唔知搞边科。’钟立文进入酒吧,热舞男女,纸迷金醉,灯球放出的彩光,耀眼又虚幻,钟立文在这种环境下待的久了,一出门便感觉失落,他向往追着光的生活,卧底永远活在黑暗当中,没人能感受他们的孤独,每天起床对着镜子自己都分辨不出自己究竟是那个拿着薛富杯的警队明日之星还是那个风光的进兴钟立文,有的时候他甚至想假如自己真的是进兴钟立文又怎样,至少活着的是真实自己,不用人前隐藏自己。回过神来发觉有人盯着自己,四周环顾,看到沙发上的爆seed摇着手里的玻璃杯笑着看着自己,走过去坐下:‘诶,爆seed哥,咁得闲嘅?’爆seed道:‘又唔系嘅,寻日唐突咗,冇影响你哋挂。’‘冇,但系你哋寻日离应该唔系同我饮酒咁简单,摆咁大阵仗。’爆seed一笑:‘文少果然靓仔,本来我哋系离踩你嘅场嘅,但系我唔想,因为觉得我哋好似系同一类人,我唔想让你难做,已经同欢喜哥交代咗,尼排佢应该唔会搵人对付你。’钟立文疑惑:‘点解你要帮我?’爆seed笑了笑:‘估下。’站起身,道:‘时间唔早了喔,你有冇揸车?’钟立文道:‘电单车,做咩啊。’爆seed道:‘方唔方便车我番屋企?’‘走喽!’钟立文心道:睇下你玩边科,惊你啊!

钟立文把黄色头盔递给爆seed‘呐,只有一个头盔,俾你啦!’,爆seed接过头盔,戴上后,钟立文拍了拍后座‘快啲,上车啦。’爆seed跨上摩托,手本来想放在钟立文腰部,犹豫了一下搭上了他的肩膀。钟立文道:‘揽腰啦,傻傻哋,边有人坐电单车搭人肩嘅?’看爆seed犹豫,伸出右手将他的手拉到自己腰部‘来啦!’爆seed揽住钟立文的腰,钟立文道:‘好!出发。’西九走廊上钟立文载着爆seed飞驰,爆seed手突然抱紧钟立文,钟立文道:‘喂喂喂,爆seed哥,你做咩啊,透唔过气啦!’爆seed道:‘文少,我第一次坐电单车惊,得唔得啊。’说完揽的更紧了,整个人像是粘在钟立文的身上,不知道的还以为是热恋的情侣‘喂喂喂,你个咸湿佬,唔系趁机揩我油挂。’爆seed答到:‘系啊,你文少咁靓仔,我揩你油又点啫,吹咩?’钟立文叫道:‘哇!咸湿佬!’虽然认识没三天,但是不知道为什么钟立文对爆seed总有一种特殊的熟悉感,在他的面前可以做真正的钟立文。就这么开了很久,钟立文突然说道:‘喂,我有啲肚饿啊。’‘咁我哋去食啲嘢,呐你等阵揸到登打士街停低。’‘收到~’

登打士街

‘肥姐小食店?’‘老板娘,两份墨鱼和大生肠。’接过两份卤味递给钟立文一份,爆seed边咀嚼边说道:‘试下,好嘢黎噶。’两人半倚在栏杆上,钟立文三口两口吃完,抹了抹嘴,叫道‘正!’爆seed看着满足的钟立文笑了,笑着笑着突然脸色一沉,拉开钟立文,踹开背后那个正准备砍钟立文的古惑仔,钟立文一看形势不对加入打斗,顺着一人冲过来的惯性,按住他的头磕在栏杆上,男人应声倒地不起,转身又拿起头盔,砸向准备拿匕首捅自己的古惑仔,右脚踹向其腹部,将其匕首踢掉,只顾得身前,殊不知身后的一个古惑仔已经拿着片刀准备砍向自己后背,爆seed大叫一声‘小心啊!’,闪身冲去,刀划在了自己的肩膀上,爆seed拿钢管敲击其肘部关节,片刀落地,几个人仓皇逃走。钟立文道:‘多谢嗮,爆seed哥。’看着其肩膀有血渗出,惊呼:‘你受伤咗哇,sorry啊,累埋你。’爆seed道:‘嘁,小意思啫,say thankyou即系唔当我爆seed系friend,你有冇事?’钟立文摇头,爆seed道:‘你冇事就得啦!’钟立文道:‘佢哋摆明针对我嘅,点解你咁傻?’爆seed道:‘你估下。’钟立文道:‘喂,你屋企喺边,我送你返去,帮你处理下伤口。’

爆seed家

钟立文道:‘哇,你屋企几有生活味道嘅,唔似我屋企,喇叭污浊又邋遢。’爆seed道:‘你同喇叭住嘅?’‘系呀,之前警队开除咗我,只好寄人篱下喽,后来上咗位都冇搬出去啦。’爆seed开口道:‘咁不如你搬来我屋企住咯,宜家我哋都算系生死之交了。’‘诶,我哋一个就洪英一个就进兴,唔同字头点一齐住啫。’‘……’钟立文道:‘诶呀,你嘅伤口又渗血出黎了,药品箱喺边?’爆seed指了指柜子上,钟立文够下来箱子,打开找出包扎用的剪刀,纱布,胶带,以及消毒用的酒精和棉花,镊子,帮爆seed除下衫‘哇,爆seed哥,你嘅老鼠好大只哇!’‘麻麻哋啦~’爆seed看着钟立文熟练的包扎技术道:‘技术几好,以后做男姑娘都得喔!’钟立文咧嘴笑道:‘哎,以前喺pts学嘅,估唔到宜家仲用得上。’看着钟立文专注的样子,长长的睫毛一扫一扫,爆seed用左手揽住了钟立文的脖子,钟立文没抬头,问道:‘做咩,爆seed哥,系咪有啲痛?’爆seed没回答,钟立文突然感觉不对劲,抬头看向爆seed,没想到撞上了爆seed哥的凝视,眼里好像闪烁着星光,钟立文疑惑,没想到爆seed竟然猛地抱住自己的头,胡乱的亲了上去,钟立文一边用手拍着爆seed的胸膛,一边含糊不清的叫到:‘薛家强,你做咩啊!’一分钟左右,爆seed终于松开手,看到又开始渗血的伤口,钟立文生气喊到:‘薛家强你个人渣!做咩吻我?’睫毛上沾满了晶莹的泪珠,爆seed硬扳住钟立文的的头道:‘因为我薛家强尼个人渣中意你,我违背欢喜意愿系为咗你,我去mega系为咗你,我帮你挡刀系为咗你!你明唔明?’钟立文望向爆seed,爆seed再次吻上钟立文,只不过这次钟立文没有再反抗,闭上眼睛,微笑着接受爆seed的吻,说道:‘傻佬黎噶。’


评论(2)

热度(36)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据